طرح توجیهی تولید صابون بهداشتی

دسته بندي : کارآفرینی » صنایع شیمیایی
دانلود طرح توجیهی در مورد تولید صابون بهداشتی،
در قالب word و در 83 صفحه، قابل ویرایش.


مقدمه طرح توجیهی: 
مواد اوليه پس از ورود به واحد انبار ذخيره و آن گاه به طور جداگانه توزين و وارد تانكه اي ذوب مربوطه (چربي- سود- آب نمك) مي گردند. عمل ذوب توسط بخار انجام مي گيرد و مواد توسط پمپ هاي انتقال به ديگ پخت صابون انتقال مي يابند. در آن جا درجه حرارتي بين 100 -80  درجه سانتي گراد (بسته به نوع صابون و فرمولاسيون) مدت 4 تا 5 ساعت حرارت ديده عمل پخت صابون نسبتاً تكميل گردد.

پس از مرحله توليد چربي به صابون، به علت اين كه جرم حجمي صابون پخته شده كمتر و گليسيرين بيشتر است، فاز پاييني كه شامل گليسيرين است تخليه و فاز بالائي وارد خشك كن مي گردد. فاز حاوي گليسيرين كه با نمك و ... آغشته است، مي تواند براي استحصال گليسيرين مورد بازيابي قرارگيرد كه چون عمل پر هزينه اي است، معمولاً به همان صورت اوليه براي استفاده به كارخانه هاي كود شيميايي فروخته مي شود.

فاز وارد شده به خشك كن با از دست دادن رطوبت به صورت قطعات سفتي در آمده كه پس از عبور از رنده مجدداً  خرد شده، آن گاه در ذخيره مي گردد. پس از آن وارد ميكسر شده،همراه با اسنس و رنگ و دي اكسيد تيتانيم سيليكات سديم مخلوط مي گردد. آن گاه جهت اختلاط بيشتر كه باعث بالا رفتن كيفيت صابون مي شود، از دستگاه تري رول كه سه غلتك افقي با حركت در جهت مخالف است،  استفاده مي شود.
دسته بندی: کارآفرینی » صنایع شیمیایی

تعداد مشاهده: 16292 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 83

حجم فایل:46 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 83 صفحه، قابل ویرایش.