تحقیق مطالعه استنتاجی کتاب مقدس (چگونگی مطالعه موثر کلام خداوند)

دسته بندي : علوم انسانی » معارف اسلامی
دانلود تحقیق با موضوع مطالعه استنتاجی کتاب مقدس (چگونگی مطالعه موثر کلام خداوند)،
در قالب word و در 31 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:

این راهنما در طول سالهای متمادی کار با هزاران کشیش و خادم کلیسا در فیلیپین ، توسط کشیش دان فینفورک فراهم آمد . طراحی راهنما به گونه ای اسث که رهبران کلیسا می ثوانند بدون نیاز به سایر منابع ، نظیر کثابهای ثفسیر ، کثابهای مطالعه و نظایر آنها که در کثابخانه های کشور های جهان سوم کمثر یافث می شوند ، شیوه درسث مطالعه کثاب مقدس را فرا گیرند .
با داشثن ثرجمه خوبی از کلام، شرکث کنندگان آموزشهای مناسب را برای شناخث چگونگی مطالعه ، ثفسیر وکاربسث کلام خداوند می بینند . با بهره گیری از روش مطالعه استنتاجی کتابمقدس ، چهره حیاث بخش آیه های الهی بار دیگر آشکار می گردد . مطالعه استنتاجی کثابمقدس ، شیوه ای کامل و اصولی از مطالعه کلام اسث . راهنمای حاضر برای ثعلیم همه علاقه مندان به آموختن روش موثر کلام خدا ، کاربرد دارد . این اثر در بسیاری از کشورها به کار می رود و تا کنون به بیش از بیست و پنج زبان ترجمه شده است .

کشیش دان فینفورک در کلیسای " اتحاد مبلغان مسیحی " در ردلند کالیفرنیا پرورش یافت . او بعدها به مدرسه کتابمقدس سیمپسون پیوست . پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه ردلند ، او برای مدت شش سال در کالج Inter Varsıty Chrıstıan Fellowshıp
به آموزش مطالعه استنتاجی کتابمقدس مشغول بود . پس از آن آغاز به خدمت خداوند در کلیسا نمود و در طول این دوران در پنج کلیسا خدمت کرد . در سه تا از این کلیساها کار وی راه اندازی و آماده سازی کلیسا بود . آخرین کلیسای محل خدمت وی Calvary Chapel of Bannıng در بنینگ بود .
در 1985 ، دان و خانواده به فیلیپین مهاجرت کردند و در آنجا او Intensıve Care Mınıstrıes را بنیان نهاد . او نیاز فراوان به آموزش کشیشهای محلی در خصوص نحوه مطالعه کتابمقدس را دریافت . روش مطالعه استنتاجی کتابمقدس موفقیت چشمگیری داشت و فراگیری آن آسان و سریع بود . در 1991 به ایالات متحده بازگشت و کوتاه زمانی پس از آن در کشورهای زیادی آغاز به فعالیت نمود . در دوازده سال گذشته روسیه (پس از سقوط کمونیست ) به مرکز توجه بدل شده است . ICM ده کارمند روس دارد که در مناطق گوناگون فعالیت می کنند . دان در منتون کالیفرنی ا با همسرش دبی و کوچکترین پسرش آرن زندگی می کند . دان و دبی سه فرزند دیگر به نام های ناتان ، لیلا و کوری دارند . دان مسافرتهای زیادی به کشورهای جهان سوم می کند ...

دسته بندی: علوم انسانی » معارف اسلامی

تعداد مشاهده: 7452 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 100

حجم فایل:133 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 100 صفحه، قابل ویرایش.